افت فروش تویوتا

افت فروش تویوتا : فروش سه‌ماهه خودرو تویوتا ۸/ ۸درصد کاهش یافت. شرکت تویوتاموتورز کاهش فروش سه‌ماهه خودرو در ایالات‌متحده را اعلام کرد زیرا فشارهای تورمی و کمبود تراشه‌ها برای ارائه خودروها و کامیون‌ها به عنوان مشکلات بزرگ برای این خودروساز مطرح شد.

جک هالیس، معاون اجرایی فروش تویوتا موتورز آمریکای شمالی گفت که ما همچنان به بهبود موجودی خودروهای خود ادامه می‌دهیم تا تقاضای مشتری را برآورده کنیم و تلاش می‌کنیم تا از انتظارات پیشی بگیریم زیرا خودروهای الکتریکی بیشتری را در سال ۲۰۲۳ ارائه خواهیم کرد.


تعمیرگاه لکسوس آماده خدمت به شما عزیزان است.


در رابطه با خودروهای الکتریکی، امروزه به دلیل توجه به مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی ناشی از استفاده از سوخت‌های فسیلی، شرکت‌های خودروسازی بزرگ در حال تولید خودروهای برقی و تحقیق و توسعه روی این خودروها هستند تا بتوانند کارایی آن‌ها را بهبود بخشند و به این ترتیب بازار رو به توسعه این خودروها، شرکت‌های خودروسازی را به سمت سرمایه‌گذاری در این زمینه جذب می‌کند. خودروسازی تویوتا هم از این قاعده مستثنا نبوده و بخش عظیمی از توجه خود را به سمت ساخت و تحقیق روی خودروهای الکتریکی متمرکز کرده است.


تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تویوتا کورد در خدمت شما عزیزان است.


تویوتا موتور، یک شرکت چندملیتی ژاپنی تولیدکننده انواع خودرو و ماشین‌آلات مختلف است که در شهر تویوتا در شهر آیچی ژاپن قرار دارد. این شرکت که هم‌اکنون یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان است، در 1937 میلادی تاسیس شد و اولین خودروی سواری خود را تحت عنوان تویوتا ای‌ای روانه بازار کرد و امروزه صاحب برندهای بزرگ و مشهوری همچون دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز است.

برنامه‌های شرکت تویوتا در زمینه خودروی الکتیکی

شرکت ژاپنی تویوتا با اشاره و انتقاد از انتقال کامل به استفاده از خودروهای الکتریکی به دلیل اینکه با افزایش استفاده از خودروهای الکتریکی، تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز برای شارژ این خودروها باعث فرسوده شدن شبکه‌های برق و درنتیجه افزایش مجدد استفاده از سوخت‌های فسیلی و انتشار کربن خواهد شد، در حال تحقیق روی تولید خودروهای الکتریکی هیبریدی و خودروهای سوخت هیدروژنی است.


مقالات مرتبط:

استراتژی جدید و سه مرحله‌ای تویوتا برای موفقیت در عرضه خودروهای برقی!

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای خودرو برقی

همکاری تویوتا و فاو چین برای تولید خودروی برقی