تعمیرگاه تویوتا کورد

تویوتا کورد :  کیفیت و امنیت دو فاکتور بسیار مهم در انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی برا خودرو به خصوص ماشین های خارجی است. رعایت نکات اولیه تعمیر و نگهداری خودروی خارجی، ممکن است به کارکرد آن کمک کند. اما این همه چیز نیست. نگهداری صحیح و سرویس‌های به موقع خودرو، در عمر طولانی‌تر آن موثر است. چیزی به سادگی چک کردن فشار باد لاستیک‌ها تا راندمان بهتر سوخت، می‌تواند ارزش خودروی شما را افزایش دهد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال یک مرکز معتبر برای رفع مشکلات به وجود آمده در خودرو هستید تعمیرگاه تویوتا کورد را به شما پیشنهاد میکنیم. در واقع می‌توان گفت که تویوتا کورد جزو بهترین مراکز تعمیر خودروهای تویوتا در ایران می باشد که به تازگی شعبه جدیدی در سمت غرب تهران دائر کرده اند که به جرات می توان گفت که بهترین تعمیرگاه تویوتا در غرب تهران می باشد تمام خدمات مربوط به رفع مشکلات فنی و ظاهری خود را به صورت یکجا با استفاده از افراد مجربی که دوره های حرفه ای را زیر نظر ایرتویا ؛ نمایندگی تویوتا در ایران پشت سر گذاشته اند ارائه می‌دهد.

خدمات تویوتا کورد

تویوتا کورد سعی داشته بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نماید از این رو تیم های تخصصی روهر کدام از خدمات تمرکز داشته و با بهره گیری از دانش روز این امر را محقق ساخته اند.

1-سرویس های دوره ای

شامل: تعویض روغن موتور ، فیلتر هوا ، روغن ترمز، فیلتر روغن وسرویس های 5000 کیلومتر و…

2- تعمیرموتور و گیربکس

تعمیر موتور خورجینی ، رفع اررور‌های موتور، موتور 6 و 8 سیلندر و…

3-خدمات برق و عیب یابی تویوتا

برسی و تست قسمت های الکتریکی ، تعمیر و تعویض قطعات برقی خودرو ، تعمیرات تخصصی سیستم های تهویه

4-جلوبندی و میزان فرمان

رفع ایراد جلوبندی ، آنالیز وتنظیم جلوبندی ، رفع انحراف فرمان ، تعمیرات تخصصی

5-کارشناسی فنی تویوتا

کارشناسی دقیق و حرفه ای خودرو های تویوتا جهت بررسی اصالت شاکله اصلی خودرو (سقف، ستونها ،شاسی و …)

 کارشناسی دقیق و حرفه ای خودرو های تویوتا جهت بررسی رنگ قطعات بیرونی بدنه خودرو (گلگیرها، درب های جانبی، درب صندوق عقب و کاپوت)

6-خدمات هیبریدی تویوتا

تعمیر شارژ باتری خودروی هیبرید ، تعمیر موتور الکتریکی ، تعمیر باطری و سیستم برقی موتور

تمامی خدمات مربوط به بخش موتوری خودرو های تویوتا و لکسوس را می توانید در تعمیرگاه تخصصی دریافت کنید. در صورت بروز مشکلاتی مانند نشتی مایعات (آب و روغن)، شنیدن صداهای اضافی، روشن نشدن خودرو، کم شدن سرعت و شتاب خودرو، بالا رفتن مصرف سوخت و… سریعا خودرو را به این مرکز منتقل نمایید

سه دلیل خوب برای مراجعه به تویوتا کورد

استفاده از قطعات اصلی

همناطور که میدانید با افزایش قیمت قطعات به سختی می توان قطعات اصلی خودرو را یافت و بازار مملو از قطعات بی کیفیت می باشد که خود دلیلی برای استهلاک بیشتر خودرو می شود  ما در تویوتا کورد قطعات اصلی را با بهترین کیفیت و از نمایندگی تویوتا تامین کرده و تعویض میکنم تا مشتریان عزیز از این جهت رضایت خاطر را داشته باشند

نزدیک بودن تعمیرگاه

سه شعبه در نقاط مختلف تهران دلیل خوبی برای این ویژگی است که می توان در هر کجای شهر تهران دسترسی لازم را داشته باشد.

رضایت مشتریان

حتما شما نام تعمیرگاه تویوتا کورد را در عرصه تعمیر تویوتا و لکسوس در شهر تهران شنیده اید. این حَسن سابقه مدیون رضایت خاطر مشتریان عزیز می باشد.

جمع بندی

درصورتی که نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره 09123772052 از طریق پیامک و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایید و در صورت تمایل از تارنمای تویوتا کورد به نشانی(toyotakurd.ir)حاوی مطالب و نکات به روز می باشد، بازیدی فرمایید.

مدیریت مجموعه توسط مهندس آرمان کریم پور کارشناس ارشد خودروهای تویوتا می باشد.

نشانی ما :

شعبه 1: شهرک غرب، یادگار امام شمال، بعد از ورودی فرحزاد، ایثارگران جنوب، نبش دبیرستان ۹ دی

شعبه 2:خیابان مطهری، تقاطع مفتح، خیابان جهانتاب، مجتمع خودرویی کاج

شعبه 3:نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج