مشخصات و ویژگی های تویوتا توندرا2021

تویوتا توندرا 2021 یک خودرو شاسی بلند با اندازه کامل در شرف طراحی مجدد در آینده نزدیک است. با این حال، قبل از سه ماهه آخر سال آینده این اتفاق نخواهد افتاد، پس واضح است که مدل سال بعدی به همان شکل ادامه خواهد داشت. انتظار نداریم که هیچ تغییر خاصی را ببینیم، بنابراین تویوتا توندرا اسپیس 2021 باید دست‌نخورده باقی بماند. این نه تنها بخش قدرت و نیرو محرکه، بلکه چیزهایی مانند ابعاد فضای داخلی و خارجی، وضعیت تعلیق، لیست تجهیزات استاندارد و غیره را شامل می‌شود.

تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تویوتا کورد در خدمت شما عزیزان است.

مشخصات تویوتا توندرا 2021 –نمای خارجی

وقتی نوبت به ظاهر خارجی می‌رسد، تولید تویوتا توندرا 2021 به طور طبیعی دست‌نخورده باقی خواهد ماند. بنابراین، شما می‌توانید بر روی همان تنظیمات ارایه‌شده در این پیشنهاد حساب کنید. این به این معنی است که شما می‌توانید بر روی دو نوع مختلف و سه سبک بدنی بشمارید. مدل پایه با طرح Cab Double با طول ۶ / ۵ متر انجام می‌شود. این مدل ۱۴۵.۷ اینچ را اندازه‌گیری می‌کند در حالی که طول کلی کمی کم‌تر از ۲۲۹ اینچ است. اگر فضای بیشتری می‌خواهید، نسخه CrewMax وجود دارد که طول کلی و طول کلی آن را نشان می‌دهد. بنابراین، به سختی نمی‌توان نتیجه گرفت که اندازه تخت به طور قابل‌توجهی کوچک‌تر است. در اعداد، شما می‌توانید روی یک تخت ۵.۵ ” در این مورد حساب کنید.

این کامیون در یک نسخه دیگر در دسترس است. در این حالت  تا۱۶۴.۶ اینچ طول دارد در حالی که طول کلی در حدود ۲۴۸ اینچ است. این نسخه تنها در یک چیدمان Cab قرار می‌گیرد و بزرگ‌ترین جای بار 8.6 اینچی است.

تعمیرگاه لکسوس واقع در نیاوران آماده خدمت به شما عزیزان است.

مشخصات فنی تویوتا توندرا 2021 – داخلی

این یک واقعیت شناخته شده است که مهمترین سبک کابین را انتخاب می کنید ، این یکی از راحت ترین کامیون های موجود در بازار است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، دو طرح کابین در این پیشنهاد وجود دارد. مدل Double Cab کوچکتر از قبل در فضا بسیار سخاوتمندانه است. شما ممکن است در ردیف اول 42.5 اینچ از فضای را داشته باشید. ردیف دوم نیز کاملاً مناسب است ، زیرا حدود 35 اینچ  فضا را داردا می باشد.

تعمیرگاه تویوتا کورد واقع در نیاوران آماده خدمت به شما عزیزان است.


مقالات مرتبط:

تویوتا با سرمایه گذاری 345 میلیون دلاری وارد بازار تاکسی هوایی می شود

تویوتا تاکوما 2022 هیبریدی

قیمت تویوتا هایلوکس 2018