تویوتا  تاکوما 2022 هیبریدی

تویوتا  تاکوما 2022 هیبریدی نسل کنونی ماشین سایز متوسط آمریکای شمالی مدت زیادی طول نکشیده است. با این حال، ما همه گونه گزارش‌هایی را دریافت می‌کنیم که تغییرات متفاوتی را در آینده نزدیک نشان می‌دهند، از جمله طراحی مجدد کامل. و از جمله این گزارش‌ها و شایعات، تویوتا هیبریدی تاکوما 2022 یک مکان ویژه را به عنوان یکی از بیشترین چیزهای در جهان از وانت متوسط به خود می‌گیرد. در حالی که تولید کنندگان دیگر شروع به عرضه نسخه‌های دیزلی از  شاسی بلند های قوی خود می‌کنند، تویوتا  در جهت کاملا مخالف می‌رود و در یک نسخه ترکیبی از این وانت کار می‌کند. سعی دارد که وانت پیکاپ هیبریدی تولید کند.

تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تویوتا کورد در خدمت شما عزیزان است.

ظاهرا این نسخه جدید حدود یک یا دو سال به طول خواهد انجامید. همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از طراحی مجدد کامل هستند، اما بسیاری از آن‌ها به ماشین  تویوتا  تاکوما 2022 هیبریدی به عنوان یک چیز خاص اشاره کرده‌اند، مهم نیست که طراحی مجدد اتفاق بیفتد یا نه.

تویوتا  تاکوما 2022 هیبریدی :چه چیزی باید انتظار داشته باشید؟

مهم نیست که زمانی که تاریخ عرضه این خودرو  سال 2022 قرار است باشد، این اتفاق یک چیز قطعی است. در این نقطه، ما می‌توانیم همه انواع گزارش‌ها در مورد نسخه جدید را بشنویم و البته اکثر آن‌ها به قدرت ماشین و انتقال نیرو اشاره می‌کنند. در این نقطه، به نظر می‌رسد چندین گزینه در این داستان وجود دارد، از جمله ساختار از نو طراحی شده  و هم برند جدید. در هر صورت، تمرکز بر ارائه یک وسیله نقلیه است که هم درجه‌بندی مصرف سوخت و هم قدرت قابل‌ توجه داشته باشد.

تعمیرگاه تویوتا کورد واقع در نیاوران آماده خدمت به شما عزیزان است.

سیستم چهار سیلندر

همانطور که قبلا گفتیم، گزینه‌های زیادی در این سناریو برای دستگاه تویوتا  تاکوما 2022 هیبریدی وجود دارد. اولی که به ذهن می‌رسد یک موتور چهار سیلندر به همراه موتورهای الکتریکی است. در این مورد ما فرض می‌کنیم که وانت جدید از همان سیستمی که در پیکاپ های جدید پیدا می‌کنیم استفاده می‌کند این به معنی ترکیبی از موتور بنزین ۲.۵ لیتری و موتورهای الکتریکی است که خروجی ترکیبی از ۲۴۰ اسب‌بخار را تحویل می‌دهند. بهره می برد. تا کنون بهترین چیزی که در مورد این سیستم وجود دارد، مصرف سوخت موثر است که در خیابان متوسط تقریبا  مصرف سوخت حدود  36 مایل بر گالن مصرف سوخت در شهر و ۳۵ مایل بر گالن مصرف سوخت در بزرگراه به سر  است.

تعمیرگاه لکسوس تویوتا کورد با کادری مجرب در خدمت تهرانی های عزیز می باشند

تاکوما هم کمی سنگین‌تر از مدل های قبلی خود است. اگر در نظر بگیریم که طراحی مجدد اینده کمی پس از کاهش وزن همراه خواهد شد، این دو مدل احتمالا مشابه خواهند بود. بنابراین، تویوتا  تاکوما 2022 هیبریدی باید چشمگیر باشد و ما انتظار داریم که با اندازه عظیم، مناسب‌ترین پیکاپ را در بازار ببینیم.


مقالات مرتبط:

تویوتا با سرمایه گذاری 345 میلیون دلاری وارد بازار تاکسی هوایی می شود

تویوتا کرولا 50 ساله شد!

تویوتا هایلوکس ۲۰۲۰ + فیلم