تعمیر تویوتا کمری در “تعمیرگاه تویوتا کورد”

تعمیر تویوتا کمری در تعمیرگاه تویوتا کورد با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن با کادر دوره دیده  مجرب و با دارا بودن ۲ مجموعه تعمیرگاهی در سطح شمال شرق (آجودانیه ) و مرکز شهر تهران(عباس آباد) و با ماموریت ارائه خدمات ناب و مطلوب به مشتریان گروه تویوتا و لکسوس تلاش دارد, تا با حفظ نگرش مهندسی در خدمات و ارائه خدمات تعمیراتی سبز در خدمت شما عزیزان باشد.


تعمیر تویوتا لندکروز در “تعمیرگاه تویوتا کورد”


تویوتا کمری

تویوتا کمری (Toyota Camry) نمونه ای است در کلاس بدنه خودروهای سدان سایز متوسط که از اواخر دهه 1970 میلادی در خط تولید شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا قرار دارد. تا به حال 10 نسل از این خودرو به تولید انبوه رسیده و در کنار تویوتا کورولا (Toyota Corolla) یکی از موفقترین نمونه های تولیدی این شرکت بزرگ ژاپنی به حساب می آید. این خودرو از سال 1979 میلادی تا کنون در دو گونه استاندارد و بدنه عرض ساخته و روانه بازارهای جهانی شده است.


نسل اول
این خودرو که با نام تویوتا سلیکا کمری (Toyota Celica Camry) شناخته می شد در بین سال های 1979 تا 1982 میلادی در خط تولید شرکت تویوتا قرار داشت. این خودرو با کد A40 و A50 به فروش می رسید. تویوتا کمری نسل اول در گونه بدنه استاندارد ساخته شد.
نسل دوم
دومین نسل تویوتا کمری که با کد V10 تولید گردید، از سال 1982 تا 1986 میلادی در خط تولید شرکت تویوتا قرار داشت. این خودرو در بازارهای جهانی با نام تویوتا ویستا (Toyota Vista) نیز شناخته می شد. این نسل از تویوتا کمری نیز در گونه بدنه استاندارد ساخته شد.
نسل سوم
تویوتا کمری نسل سوم با کد V20 در سال 1986 میلادی به بازارهای جهانی عرضه شد. این خودرو که شباهت زیادی با نمونه کورولا و کرسیدا این شرکت داشت، از طراحی به روز و جذابی سود برده و تا سال 1990 میلادی در خط تولید شرکت قرار داشت. تویوتا کمری نسل سوم در گونه بدنه استاندارد تولید گردید.
نسل چهارم
مابین سال های 1990 و 1994 میلادی نسل چهارم تویوتا کمری با کد V30 به بازارهای جهانی ارائه گردید. این خودرو نیز با نام های دیگری مانند تویوتا ویستا در بازارهای مختلف به فروش رسید و در گونه بدنه استاندارد ساخته شد.
نسل پنجم
نسل پنچم این خودرو با بدنه عریض برای اولین بار در سال 1992 میلادی به بازارهای جهانی ارائه گردید. این خودرو که با کد XV10 شناخته می شد تا سال 1996 در خط تولید قرار داشت.
نسل ششم
نسل ششم تویوتا کمری در سال 1994 میلادی وارد بازارهای جهانی گردید. این خودرو که با کد V40 شناخته می شد، تا سال 1998 میلادی در خط تولید قرار داشت و در گونه بدنه استاندارد به فروش رسید. این خودرو آخرین نسل از تویوتا کمری بود که با بدنه استاندارد تولید شد.
نسل هفتم
ساخت این نسل از تویوتا کمری مابین سال های 1997 میلادی تا 2001 میلادی در دستور کار شرکت تویوتا قرار داشت. این خودرو با کد XV20 ساخته شد.
نسل هشتم
نسل هشتم تویوتا کمری در سال 2002 میلادی به بازار عرضه شد. این خودرو که با کد XV30 شناخته می شد تا سال 2006 در خط تولید شرکت قرار داشت. این اولین نسل از تویوتا کمری بود که به صورت رسمی وارد بازار خودروی ایران نیز شده و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.
نسل نهم
این نسل از تویوتا کمری در سال 2007 میلادی راهی بازارهای جهانی خودرو گردید. این خودرو که با کد XV40 شناخته می شد، تا سال 2011 در خط تولید تویوتا قرار داشت. این نسل از تویوتا کمری نیز توانست به بازارهای ایران راه پیدا نموده و مانند نسل هشتم و با توجه به ظاهر زیبا، توانایی های فنی مناسب و امکانات و تجهیزات متنوع و به روز مورد توجه خریداران قرار گیرد.
نسل دهم
دهمین نسل از تویوتا کمری نیز در سال 2012 و پس از خروج نسل نهم با کد XV50 وارد بازارهای جهانی گردید. این خودرو که تا سال 2017 در خط تولید شرکت تویوتا قرار داشت، به بازار ایران نیز راه پیدا نمود.
نسل یازدهم
آخرین نسل تویوتا کمری با کد X70 در سال 2017 به نمایش عمومی در آمد. این خودرو نسبت به نسل گذشته از طراحی جذاب تر، امکانات بیشتر و توانایی های دینامیکی بالاتری برخوردار شده که در ادامه به بررسی و ذکر مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت.
تعمیر تویوتا کمری
خودروی تویوتا کمری 2017 محصول یکی از محبوب ترین کمپانی های تولید خودرو می باشد .


طراحی ظاهری و کابین تویوتا کمری 2017

در مقایسه ی بین نسل قبلی و فعلی کمری، نسخه ی 2017 صرفا در قسمت سقف مشابهت دارد و در تمام زوایا، از چراغ و جلوپنجره گرفته تا درها و پنل های بدنه تماما بازطراحی شده است. این مدل 4.5 سانتی متر طویل تر و یک سانتی متر پهن تر شده که در کل با ابهت تر از گذشته نشان می دهد.
مهم ترین ویژگی در ظاهر مدل 2017، حالت اسپرت و تهاجمی آن است که از چراغ های جلو نشأت گرفته و نمای روبروی آن را به لکسوس ES نزدیک می کند. سپر جلو کاملا سه بعدی و حجیم با فضاهای خالی نسبتا زیاد هوا در زیر جلوپنجره نیز دیگر وجه تشابه کمری جدید با زبان طراحی لکسوس است. یک نوار باریک LED زیر چراغ جلو، حالتی جذاب و مد روز به این خودرو داده که خصوصا در شب، درخشش چشم نوازی به آن می دهد.
در نمای عقب، دیگر ظاهر بی تفاوت همیشگی کمری، حاکم نیست و با چرا غ هایی لوکس و کشیده مواجه هستیم که با نواز فلزی براقی همراه شده است. این نوار آلومینیوم، انتهای چراغ ها را به هم متصل کرده و بالای پلاک قرار گرفته است، که حالتی واحد و به هم پیوسته به این بخش از خودرو می دهد.

برخلاف مدل قبلی، در این نسخه اگزوزهای دوگانه، با حالتی معلق در هوا توی ذوق نمی زنند و در جایگاهی سیاه رنگ و خوش فرم که نقش هدایت کننده ی هوای زیر بدنه را هم ایفا می کند، قرار گرفته اند. در نسخه 2017، رینگ های استاندارد 17 اینچ است که مدل 18 اینچ هم برای آن ها قابل سفارش خواهد بود.


تعمیرگاه تویوتا کورد آماده خدمت به شما عزیزان است.

در فضای داخلی، کمری جدید با یک کابین کاملا مدرن ارائه می شود که البته همان سبک طراحی مدل 2014 را حفظ کرده اما با آرامش و زیبایی بیشتری همراه است. جنس پوشش صندلی ها و داشبورد مرغوب تر شده و به نظر می رسد امروزه تویوتا در دوخت و پرداختن هایی دقت بیشتری دارد چرا که خط دوخت ها بسیار خوب از کار درآمده و نور مخفی های داخلی در خودرویی مثل تویوتا کمری بی سابقه است.


مقالات مرتبط:

تویوتا از مرز فروش 15 میلیون خودروی هیبریدی گذشت