PDR تویوتا

PDR تویوتا : خودروهای تویوتا و لکسوس به دلیل مهارت استثنایی و توجه به جزئیات مشهور هستند. هنگامی که صحبت از حفظ ظاهر بکر این شاهکارهای خودرو می شود، خدمات حرفه ای جزئیات نقش مهمی ایفا می کنند. ترکیب هنر جزئیات تویوتا و لکسوس با دقت صافکاری PDR (تعمیر فرورفتگی بدون رنگ) سطح بی نظیری از مراقبت و بازسازی را برای این خودروهای محترم به ارمغان می آورد.

مراحل صافکاری بدون رنگ در تویوتا سنتر

باز کردن قطعات و متعلقات اضافی همچون رودری‌ها، گل‌پخش‌کن‌های روی گلگیر و… توسط صافکار تا دسترسی کامل به نقطه آسیب دیده داشته باشد. سپس سطح خارجی بدنه را با سمباده و آب به طور کامل تمیز کند تا ضربه های لازم به دقیق‌ترین صورت ممکن به قسمت‌های مورد نیاز وارد شوند.

برای ایجاد خاصیت چکش خواری و نرم کردم ورق فلزی، پشت قطعه راشعله می‌دهند و گرم می‌کنند. صافکار با استفاده از ضربه‌هایی که با چکش‌، مشتی‌ها و قالب تنه به بدنه وارد می‌کند آن قسمت از بدنه را به فرم اولیه خود در می‌آورد.

سپس با قرار دادن قطعه آسیب دیده زیر نور ( آفتاب یا لامپ) شروع به موج گیری، ترمیم خطوط و قوس‌ها می‌کند. این روش هم با استفاده از ابزارهایی از قبیل انواع فنرها، مشتی‌ها و قالب تنه مخصوص صافکاری بی‌رنگ انجام می‌شود.

پس از موج گیری قطعاتی را از روی خودرو جدا شدند سر جای خود نصب می‌شوند. در این مرحله باید دقت بالایی انجام شود. برای مثال فاصله بین سپر و چراغ ها با بدنه زیاد نشود.

صافکار باید با استفاده از لیسه و قلم‌ مو‌های مخصوص قسمت‌های رنگ پریده را قلم گیری یا لیسه کشی کند و پس از خشک شدن نقاط قلم گیری شده را با سمباده نرم بتراشد تا رنگ آن با بدنه هم سطح شود و سپس آن قطعه را پولیش کاری کند.

دیتیلینگ تویوتا و لکسوس

دیتیلینگ تویوتا و لکسوس نشان دهنده ادغام هنر و علم است، جایی که توجه دقیق به جزئیات با تکنیک ها و فن آوری های پیشرفته روبرو می شود. با سپردن وسایل نقلیه خود به خرده‌فروشان حرفه‌ای، مالکان می‌توانند سطحی از مراقبت را تجربه کنند که فراتر از تعمیر و نگهداری سنتی خودرو است و اطمینان حاصل کنند که خودروهای آنها برای سال‌های آینده منبع غرور و تحسین باقی می‌مانند.

تعمیرگاه لکسوس با داشتن مجوز رسمی از نمایندگی لکسوس در تهران، تضمین می‌کند که خدمات ارائه شده به شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند. همچنین، این تعمیرگاه با ارائه گارانتی کتبی برای تعمیرات انجام شده، اطمینان شما را جلب می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و رزرو وقت، می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وبسایت این تعمیرگاه مراجعه کنید:

شماره تلفن: 09123772052

وبسایت:www.toyotakurd.ir

آدرس : عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ بعدازظهر، پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر

تعمیرگاه لکسوس کورد منتظر حضور شما عزیزان است. ما به شما قول می‌دهیم که با مراجعه به این تعمیرگاه، خودروی لکسوس خود را در بهترین شرایط نگه دارید و از رانندگی آن لذت ببرید.

به طور کلی، تعمیرگاه لکسوس در تهران با داشتن تجهیزات پیشرفته، قطعات اصلی و تیم مجرب و متخصص، خدمات تعمیر و نگهداری انواع خودروهای لکسوس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.