فیس لیفت تویوتا لندکروزر 2024 + هزینه

فیس لیفت تویوتا لندکروزر 2024 : فیس لیفت (Facelift) در زبان خودروسازی به معنای به‌روزرسانی ظاهری یک مدل خودرو است. این به‌روزرسانی معمولاً شامل تغییراتی در طراحی بدنه، نورپردازی، رویه‌ها، ویژگی‌های داخلی، و سیستم‌های فنی می‌شود. فیس لیفت هدف اصلی خود را در بهبود و به‌روزرسانی ظاهر خودرو، بهبود کارایی و افزایش جذابیت بازار برای مدلی که در حالت پیشین به بازار عرضه شده است، قرار می‌دهد.

در مورد فیس لیفت لندکروزر 2024، این به‌روزرسانی ممکن است شامل تغییراتی در طراحی جلویی و عقبی خودرو، ایجاد تغییرات در روکش‌ها، طراحی مجدد نورپردازی (مثلاً فرم لامپ‌ها یا استفاده از فناوری‌های نوری جدید)، بهبود و تجدید نظر در داخل خودرو (مانند استفاده از مواد با کیفیت بالا و تجهیزات جدید) و بهبود‌های فنی مانند بهبود کارایی موتور، بهبود سیستم‌های ایمنی و رانندگی، و افزودن ویژگی‌های جدید فناورانه می‌شود.

لندکروزر (Land Cruiser) یک خودروی دانش‌بنیان و قدیمی از شرکت خودروسازی تویوتا است. این خودرو از سال ۱۹۵۱ تولید می‌شود و به عنوان یکی از خودروهای زیرساخت قوی و قابل اعتماد شناخته می‌شود. این خودرو اصالتاً برای مصارف آفرودی و سفر در شرایط سخت و مختلف طراحی شده است، اما به دلیل ویژگی‌های خاص آن، در بسیاری از کشورها به عنوان یک خودروی لوکس و با کیفیت برجسته نیز شناخته می‌شود.

لندکروزر به طور معمول با موتورهای بسیار قدرتمند و سیستم‌های چرخش چهار چرخ (4WD) عالی مجهز شده است که قابلیت عبور از مسیرهای دشوار و ناهموار را فراهم می‌کند. این خودرو در طول سال‌ها به چندین نسخه و مدل مختلف تولید شده است که هر کدام ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند.

معمولاً لندکروزر دارای یک بدنه بسیار بلند و مقاوم است که می‌تواند از نظر مقاومت در برابر ضربه و خرابکاری در شرایط آفرودی عالی عمل کند. همچنین داخلی لندکروزر با ویژگی‌های لوکس و راحتی طراحی شده است که برای سفرهای طولانی و کاربردهای خانوادگی مناسب است.

در هر نسخه جدید از لندکروزر، به‌روزرسانی‌هایی انجام می‌شود که از جمله آنها می‌توان به اضافه شدن تکنولوژی‌های جدید، بهبود عملکرد موتور، بهبودات در سیستم‌های ایمنی و راحتی اشاره کرد. این به‌روزرسانی‌ها به منظور ارتقاء کیفیت و عملکرد لندکروزر و همچنین تطابق با نیازهای مشتریان در طول زمان صورت می‌گیرد.

لندکروزر به دلیل محبوبیت بالا، معمولاً در بازارهای مختلف جهان عرضه می‌شود و مورد توجه خریداران خودروهای لوکس و آفرودی قرار می‌گیرد.

مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن 2 شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم است .

تعمیرگاه تخصصی تویوتا کورد در روز های کاری هفته از  9 صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

صفرشویی

تعمیرگاه لکسوس با داشتن مجوز رسمی از نمایندگی لکسوس در تهران، تضمین می‌کند که خدمات ارائه شده به شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند. همچنین، این تعمیرگاه با ارائه گارانتی کتبی برای تعمیرات انجام شده، اطمینان شما را جلب می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و رزرو وقت، می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وبسایت این تعمیرگاه مراجعه کنید:

ادرس ما:

شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

با مدیریت مهندس کریم پور

09129734626

09123772052


دیتیلینگ خودرو چیست؟ و شامل چه خدماتی است؟

دیتیلینگ تخصصی تویوتا و لکسوس

رازهای درآمدزایی از دیتیلینگ!

خدمات دیتیلینگ | دیتیلینگ داخلی

دیتیلینگ خودرو چه تفاوتی با کارواش دارد؟