معتبرترین تعمیرگاه لکسوس در تهران بی شک مجموعه خودرویی تویوتا کورد است که با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن سه شعبه در شمال شرق(نیاوران)،مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.

لکسوس یک برند خودروی لوکس است که به دلیل وسایل نقلیه باکیفیت و عملکرد استثنایی خود شناخته شده است. با این حال، حتی بهترین خودروها هم نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. اینجاست که تعمیرگاه های لکسوس وارد می شوند. این مراکز خدمات تخصصی به ارائه خدمات عالی تعمیر و نگهداری خودروهای لکسوس اختصاص دارند.

تعمیرگاه لکسوس در تهران تخصص:

تعمیرگاه های لکسوس از تکنسین های بسیار آموزش دیده و با تجربه استفاده می کنند که در کار بر روی خودروهای لکسوس تخصص دارند. این تکنسین‌ها دانش گسترده‌ای از ویژگی‌ها و سیستم‌های منحصربه‌فرد برند دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهد مشکلات را سریع و کارآمد تشخیص داده و تعمیر کنند. آنها از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که ماشین شما بهترین مراقبت ممکن را دریافت می کند.

 ‏قطعات با کیفیت:

نمایندگی لکسوس در تهران  در هنگام تعمیر خودرو شما فقط از قطعات اصلی لکسوس استفاده می کنند. این قطعات به طور خاص برای خودروی شما طراحی شده اند و استانداردهای بالای این برند را برای کیفیت و عملکرد مطابقت دارند. استفاده از قطعات اصلی تضمین می کند که خودروی شما به خوبی کار می کند و ارزش خود را در طول زمان حفظ می کند.

‏ راحتی:

تعمیرگاه های لکسوس طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند تا تجربه شما را تا حد امکان راحت کنند. بسیاری از مغازه‌ها خدمات شاتل یا ماشین‌های قرض‌دهنده را ارائه می‌کنند تا به شما کمک کنند تا زمانی که ماشین شما در حال تعمیر است رفت و آمد کنید. برخی نیز گزینه‌های زمان‌بندی و پرداخت آنلاین را ارائه می‌دهند که رزرو قرار ملاقات و پرداخت هزینه خدمات را از راحتی در خانه شما آسان می‌کند.

‏پوشش گارانتی:

اگر لکسوس شما هنوز تحت گارانتی است، بردن آن به تعمیرگاه لکسوس تضمین می کند که هر گونه خدمات تعمیر و نگهداری تحت ضمانت نامه قرار می گیرد. این می تواند در هزینه تعمیرات شما صرفه جویی کند و با دانستن اینکه ماشین شما توسط کارشناسانی که ویژگی ها و سیستم های منحصر به فرد این برند را درک می کنند، به شما آرامش می دهد.

‏خدمات مشتری:

تعمیرگاه های لکسوس به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان افتخار می کنند. آنها می‌دانند که تعمیر ماشین شما می‌تواند استرس‌زا باشد، بنابراین تمام تلاش خود را می‌کنند تا تجربه را تا حد امکان دلپذیر کنند. آنها به طور واضح و صادقانه در مورد خدمات مورد نیاز خودروی شما ارتباط برقرار می کنند و به طور منظم در مورد پیشرفت تعمیرات به روز رسانی می کنند.

‏علاوه بر این مزایا، تعمیرگاه‌های لکسوس مجموعه‌ای از خدمات را نیز ارائه می‌دهند تا خودروی شما را به خوبی کار کند، از جمله تعویض روغن، تعمیر ترمز، چرخش لاستیک و غیره. آن‌ها از جدیدترین ابزارها و فناوری‌های تشخیصی برای شناسایی و رسیدگی به هر گونه مشکل در خودروی شما استفاده می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که عملکرد آن در اوج عملکرد است.

‏به طور کلی، استفاده از تعمیرگاه لکسوس برای نیازهای تعمیر و نگهداری خودروی شما، انتخاب هوشمندانه ای برای هر دارنده لکسوس است. تعمیرگاه های لکسوس با تخصص، کیفیت قطعات، راحتی، پوشش گارانتی و خدمات استثنایی به مشتریان، بهترین انتخاب برای نگهداری و تعمیر خودروی لوکس شما هستند.



تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس در مرکز تهران (عباس آباد)

مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن سه شعبه در شمال شرق(نیاوران)،مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.
ادرس ما:
شعبه1:نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج
شعبه 2: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا
شعبه3:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1 ،
با مدیریت مهندس کریم پور
09129734626
09123772052