انیمه تویوتا منتشر شد !!

انیمه تویوتا : در مجموعه انیمه «گریپ»، خودروهای GR تویوتا به مصاف آینده‌ خسته‌کننده خودروهای خودران می‌روند. شرکت تویوتا در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی به انتشار یک مجموعه انیمه تازه به نام «گریپ» (چسبندگی) پرداخته است که در آن انواع تویوتاهای مدل GR برای نجات انسانیت در برابر خودروهای بدجنس خودران مبارزه می‌کنند؛ همان‌طور که انتظار می‌رود کلیشه‌ای!

این انیمه بر نسل بعدی علاقه‌مندان به خودروها مترکز می‌شود و داستان شخصیت مثبت اول یعنی «یاکانگ» را روایت می‌کند که می‌خواهد در برابر ارتشی از خودروهایی خودران ایستادگی کند. گویا این خودران‌ها قصد دارند هرگونه لذت رانندگی را از بین ببرند. به‌نوعی می‌توان آن‌ها را ارتش مرگ مجموعه «بازی تاج‌وتخت» دانست.

با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده، کانگ با استفاده از انواع مدل‌های تویوتا GR که در اختیار دارد (یا ندارد) به مقابله با شرارت می‌پردازد. مدیر بازاریابی تویوتا در آمریکای شمالی، «تیموتی بلیس»، می‌گوید:

مجموعه سریع و خشن یکی از بهترین نمونه‌های آن دسته از برنامه‌هایی است که هنوز در حال تولید هستند و در آن‌ها، خودروها ستاره‌های نمایش قلمداد می‌شوند. ما با ساخت گریپ به‌دنبال پیروی کردن از همین قانون بودیم.

بلیس در ادامه صحبت‌هایش به اشاره می‌کند که احتمالا دو دستگاه تویوتا کلاسیک هم در برنامه حضور داشته باشند. رسانه تاپ‌گیر معتقد است دو خودروی یادشده احتمالا تویوتا ۲۰۰۰GT و سلیکا GT4 باشند که از میان مدل‌های GR سر بر می‌آورند.

داستان خودروهای خودران را نمونه‌های آینده‌نگرانه حوصله‌سربر معرفی می‌کند. خودروهای آینده‌نگرانه خودران هم طراحی تازه‌ای دارند و به هیچ شرکت واقعی طعنه نمی‌اندازند. اپیزود نخست این مجموعه ۵ قسمتی، روز دوشنبه منتشر شد و مانند بسیاری از سریال‌های دیگر که در شبکه‌های سینمای خانگی منتشر می‌شوند، با گذر زمان تکمیل و نهایتا از طریق وبگاه رسمی گریپ تویوتا دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر شما گریپ را تماشا کردید، حتما نظر خود را  با بقیه کاربران هم در میان بگذارید.

مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن 2 شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم است .

تعمیرگاه تخصصی تویوتا کورد در روز های کاری هفته از  9 صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

تعمیرگاه تویوتا

تعمیرگاه لکسوس با داشتن مجوز رسمی از نمایندگی لکسوس در تهران، تضمین می‌کند که خدمات ارائه شده به شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند. همچنین، این تعمیرگاه با ارائه گارانتی کتبی برای تعمیرات انجام شده، اطمینان شما را جلب می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و رزرو وقت، می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وبسایت این تعمیرگاه مراجعه کنید:

ادرس ما:

شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

با مدیریت مهندس کریم پور

09129734626

09123772052


مروری بر روش‌های صافکاری PDR + لکسوس و تویوتا

خدمات خودروهای تویوتا : مروری بر ارائه‌ها و نقاط قوت

تعمیرگاه تویوتا اف جی کروز + هزینه تعمیر موتور

خدمات حرفه ای تعمیرگاه تویوتا ؛ درمجموعه تویوتا کورد تهران