معرفی تویوتا لندکروزر سری ۷۱ با فاصله محوری کوتاه‌ در امارات

حدود ۴۰ سال از عرضه تویوتا لندکروزر سری ۷۰ می‌گذرد اما ژاپنی‌ها با عرضه نسخه جدیدی از این خودرو به نام سری ۷۱ که فاصله بین محوری کوتاه‌تری دارد علاقه خود به ادامه تولیدش را نشان داده‌اند. نسخه چهاردر سری ۷۰، همچنان در ژاپن و استرالیا تولید می‌شود.

آفرودر پرتوان تویوتا سال آینده چهلمین سالگرد تولید خود را جشن خواهد گرفت. خودروی موردبحث قبلاً به‌صورت شاسی‌بلند پنج درب و وانت پیکاپ تولید شده اما هم‌اکنون نسخه جدیدی از آن که در قالب شاسی‌بلند سه درب با فاصله بین محوری کوتاه‌تر است راهی بازار امارات متحده عربی می‌شود. این نسخه از لندکروزر با پسوند سری ۷۱ شناخته می‌شود و فاصله بین محوری ۲۳۱۰ میلی‌متری آن ۴۲۰ میلی‌متر کوتاه‌تر از برادر پنج درب است.

علیرغم سن و قدرت بالا، لندکروزر توسط تویوتا به‌روزرسانی شده و جدیدترین نسخه آن به چراغ‌های LED و نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۹ اینچی مجهز است. اگرچه عرضه لندکروزر سری ۷۰ در برخی کشورها به دلیل استانداردهای سال ۲۰۲۴ متوقف می‌شود اما در هر صورت شاهد تجهیزات همچون کیسه‌های هوای جلو، هشدار خروج از مسیر، ترمز ضد قفل، دستیار ترمز و حتی سیستم پیشگیری از برخورد خواهیم بود.

اگرچه شاسی‌بلند مشهور تویوتا در آستانه چهل سالگی است اما پلتفرم آن همچنان به‌روز نشان می‌دهد. این خودرو در امارات از ویژگی‌هایی همچون دستیار شروع به حرکت در سربالایی، پایش فشار باد لاستیک‌ها، چراغ‌های روز روشن، شیشه‌های برقی، قفل مرکزی، پشت آمپرهای دیجیتالی و فرمان تلسکوپی برخوردار است. حتی رانندگان می‌توانند به اندروید اتو و اپل کارپلی نیز دسترسی داشته باشند.

در قلب تویوتا لندکروزر سری ۷۱ جدید با فاصله محوری کوتاه‌تر یک پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی بنزینی با ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۱ نیوتون متر گشتاور قرار دارد. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک راهی تمامی چرخ‌ها می‌شود. رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی نیز با لاستیک‌های ۲۶۷/۷۰ R16 همراه می‌شوند. باید گفت لندکروزر از باک سوخت ۹۰ لیتری برخوردار است. قیمت شاسی‌بلند تویوتا در بازار امارات از معادل ۴۶ هزار دلار شروع می‌شود و خریداران امکان انتخاب ۴ رنگ بدنه نقره‌ای، بژ، سفید و خاکستری را دارند. برای کابین نیز طرح قهوه‌ای با چرم مصنوعی ارائه می‌شود. افرادی که لندکروزر سری ۷۱ را امروز سفارش دهند برای تحویل آن باید تا فوریه ۲۰۲۴ منتظر بمانند.

لندکروزر سری ۷۰ مدل ۲۰۲۴ نیز به‌تازگی در ژاپن رونمایی شده است. این محصول، علاوه‌بر تجهیزات الکترونیک مدرن برای رانندگی آفرود، گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با دو نوع پیشرانه دارد. مدل توربودیزل، ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند؛ ضمن اینکه نسخه ۶ سیلندر تنفس طبیعی ۲۲۸ اسب بخار نیز قابل سفارش است. قیمت لندکروزر سری ۷۰ جدید در بازار ژاپن، ۳۲ تا ۴۲ هزار دلار اعلام شده که باتوجه به توانایی‌ها، بسیار جذاب خواهد بود. تویوتا اعلام کرده است سالانه تنها ۴۸۰۰ لندکروزر سری ۷۰ مونتاژ ژاپن عرضه خواهد کرد که طبیعتا مخصوص بازار داخلی هستند. کارخانه‌های ونزوئلا، کلمبیا، پرتقال و استرالیا، تولید لندکروزر سری ۷۰ را ادامه خواهند داد.



دیگر خدمات تویوتا کورد

دیتیلینگ

صافکاری PDR (صافکاری بدون رنگ)

pdr تویوتا

pdr لکسوس

تعمیرگاه لکسوس با داشتن مجوز رسمی از نمایندگی لکسوس در تهران، تضمین می‌کند که خدمات ارائه شده به شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب باشند. همچنین، این تعمیرگاه با ارائه گارانتی کتبی برای تعمیرات انجام شده، اطمینان شما را جلب می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و رزرو وقت، می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وبسایت این تعمیرگاه مراجعه کنید:

شماره تلفن: 09123772052

وبسایت:www.toyotakurd.ir

آدرس : عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ بعدازظهر، پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر

تعمیرگاه لکسوس کورد منتظر حضور شما عزیزان است. ما به شما قول می‌دهیم که با مراجعه به این تعمیرگاه، خودروی لکسوس خود را در بهترین شرایط نگه دارید و از رانندگی آن لذت ببرید.

تسلط بر هنر تویوتا و جزئیات لکسوس با صافکاری PDR

اهمیت صفرشویی خودرو

صفرشویی خارجی خودرو چیست؟ و شامل چه مواردی است؟

هزینه صفر شویی خودرو | خدمات دیتیلینگ خودرو