واقعا تویوتا لندکروز با پژو ۲۰۶ فرقی ندارد؟

نماینده مجلس جناب اقای میرسیلم در اظهار نظر جنجالی خود گفت:206 با لندکروز هیچ فرقی ندارد

 


تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تویوتا کورد در خدمت شما عزیزان است.


تویوتا پرادو 2021

تویوتا لندکروزر به عنوان یکی از جان‌‌سخت‌ترین و با کیفیت‌ترین خودروهای چند منظوره جهان، در طول سالیان طولانی، اعتبار وصف نشدنی برای خود دست و پا کرده و بخصوص در خاورمیانه طرفداران پرشماری بدست آورده است. البته قانون منع واردات خودروهای با حجم موتور بالاتر از 2500 سی‌سی باعث شد که مدلهای روز این محصول خوش‌ساخت، جواز حضور در کشورمان را بدست نیاورند. از طرف دیگر جهش قیمت ارز در کنار نبود جایگزین برای این هیولای ژاپنی به افزایش قیمت وحشتناک لندکروزر انجامید تا جایی که اکنون مدل‌های دست دوم و قدیمی موجود نیز از دسترس اکثر هواداران ایرانی خارج شده‌اند. البته علیرغم این جهش قیمتی هنوز هم بازار دست دوم نماینده بلندقامت تویوتا داغ است چراکه در شرایط فعلی اکثر خودروهای چندمنظوره لوکس موجود در بازار، قادر نیستند ویژگی‌های لندکروزر را شبیه‌سازی نمایند. در واقع اکثر SUVهای لوکس این رده قیمتی با شاسی یکپارچه در رده کراس‌اوورها جای میگیرند و علیرغم خصلت‌های خوبی که دارند قادر نیستند در مسیرهای دشوار خارج جاده‌ای خودنمایی کنند. همچنین وقتی صحبت از دوام و استحکام در میان باشد، بلافاصله نام تویوتا به ذهن خطور خواهد کرد. بخصوص در شرایطی که بدلیل محدودیت‌های واردات، خودروهای لوکس موجود در کشور رفته‌رفته پا به سن میگذارند، استهلاک پایین میتواند برگ برنده بسیار خوبی باشد.

پژو ۲۰۶ را داریم که در تست‌های موسسه یورو انکپ، به طور میانگین فقط ۳ ستاره ایمنی را دریافت کرده بود. نسخه‌های مونتاژی این خودرو در ایران هم سرشار از ایراد است.

مصرف سوخت لندکروز مدل ۲۰۲۳ با موتور ۶ سیلندر توربو شارژ، در حالت ترکیبی تقریبا ۸.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که این عدد در پژو ۲۰۶، تا ۱۱ لیتر هم بالا می‌رود.


تعمیرگاه لکسوس آماده خدمت به شما عزیزان است.


وضعیت فروش تویوتا لندکروز در بازار ایران

تویوتا لندکروز را می‌توان گل سرسبد محصولات آفرودی لوکس در بازار ایران در نظر گرفت. تنها مشکلی که بسیاری از ایرانیان جهت خرید این محصول دارند قیمت بالای آن است وگرنه اقشار مرفه و توانمند اولین گزینه‌ای که به عنوان یک شاسی بلند خاص به نظرشان می‌رسد همین تویوتا لندکروزر خواهد بود؛ چرا که علاوه بر استفاده به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی مجلل، به راحتی می‌توان از آن در مسیرهای صعب العبور نیز بهره برد و در عین حال از پرستیژ و کلاس شخصیتی آن نیز بهره‌مند شد. بنابراین به جرات می‌توان اعلام کرد که خرید و فروش تویوتا لندکروز در بازار ایران بسیار پررونق و مطلوب است.