تعمیر تویوتا لندکروز در “تعمیرگاه تویوتا کورد”
تعمیر تویوتا لندکروز در تعمیرگاه تویوتا کورد :شاید برای همه شما عزیزان که خودوری تویوتا لندکروزر دارید بارها پیش آمده باشد یک تعمیرگاه مطمئن و با کادری مجرب را به شما معرفی کنند ما تویوتا کورد را به شما معرفی میکنم که در سطح شهر تهران شناخته شده است.
بیشتر بخوانید:معایت تویوتا لندکروز
تعمیر تویوتا لندکروز در “تعمیرگاه تویوتا کورد”
تویوتا لندکروز
شرکت تویوتا در سال در سال ۱۹۵۸ تنها توانست ۲۸۸ دستگاه از تولیدات خود را در کشور امریکا به فروش برساند؛ این رقم در طی سالها با رشدی فزاینده روبرو شد، به نحوی که فروش تویوتا در سال ۲۰۱۸ میلادی به رقم ۲.۱ میلیون دستگاه در سراسر ایالات متحده رسید که البته تنها ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه از آنها به شاسیبلند لوکس ۸۶ هزار دلاری لندکروزر اختصاص داشت. بنابراین باید گفت که تویوتا لندکروزر اینک مجبور است برای بقا در بازار ایالات متحده به سختی بجنگد.
تویوتا لندکروز ۲۰۲۰ نسخه هریتیج سیاست کمپانی پورشه را در پیش گرفته و قیمت بیشتری را دربرابر امکان امکانات کمتر طلب میکند.
تویوتا لندکروزر هریتیج با قیمت 88،970 دلار روانه بازار شده که 2300 دلار بالاتر از مدل پایه است. همچنین رنگ سفید صدفی آن نیز ۴۲۵ دلار هزینه بیشتری مطالبه خواهد کرد.
در مدل هریتیج برخی امکانات نظیر رانینگ بوردها، کنسول میانی و صندلیهای ردیف سوم حذف شده و در عوض از رینگ BBS فورج کاری شده به رنگ برنزی، باربند سقفی سبدی یاکیما و صندلیهای سیاه چرمی با تزیینات برنزی استفاده شده است. هدلاینر برنزی نیز جایگزین گونه خاکستری رنگ شده تا فضای کابین لندکروزر جادارتر احساس شود. نشان لندکروزر بر روی ستونهای آخر بدنه نیز یادآور اصالت و قدمت تاریخچه این مدل در سطح بازارهای بین المللی است.
تعمیرگاه تویوتا کورد آماده خدمت به شما عزیزان است.
لندکروزر در بین کلیه محصولات تویوتا شبیه به هیچ چیز دیگر نیست و میتوان آن را به یک معما شبیه دانست. اگر کرولا یک محصول خوب است، لندکروزر یک میراث آبا و اجدادی است که باید گرامی داشته شود.
پیشرانه ۵.۷ لیتری V8، غرش کنان قدرتی معادل ۳۸۱ اسب بخار را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به سوی هر چهار چرخ ارسال میکند تا در نهایت بتواند ۲۷۲۰ کیلوگرم وزن را به دنبال خود بکشد.تایرهای دانلوپ سواری نرم و بسیار راحتی را برای این شاسیبلند به ارمغان آوردهاند.
تعلیق جلو از نوع مستقل و تعلیق عقب از نوع فنر پیچشی است. سیستم تعلیق دینامیک جنبشی KDDS در این خودرو استفاده شده که از پیچیدگی انواع بادی موجود در محصولات مشابه لندروور و مرسدس بنز رنج نمیبرد. این سیستم به طور خودکار و با استفاده از محرکهای هیدرولیک، حین عبور از پیچها تا حد امکان از حرکات عرضی و کج شدن اتاق خودرو جلوگیری کرده و بدنه اتومبیل را صاف نگه میدارد.
مقالات مرتبط: